Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Mam miejsce w akademiku i co dalej? – rok akademicki 2024/2025 [AKTUALIZACJA]

Kategoria: Akademik

[Wpis dotyczy puli ogólnej]

II TURA:

10 września zostaną przyznane miejsca w ramach II tury (przeznaczonej dla osób przyjętych na studia na rok 2024/2025). Miejsca przyznawane były za pomocą algorytmu, który brał pod uwagę wszystkie punkty uzyskane przez danego studenta lub doktoranta.

Opłata rezerwacyjna

Gratulujemy otrzymania miejsca w akademiku! Pamiętaj, że od tego roku wprowadzono opłatę rezerwacyjną, którą musisz wpłacić, aby zachować miejsce w akademiku. Każda osoba, która otrzymała miejsce, musi zapłacić opłatę rezerwacyjną. Brak wpłaty oznaczać będzie automatycznie utratę miejsca! 

Opłatę musisz wpłacić do 19 WRZEŚNIA 2024 r. (dotyczy jedynie osób przyjętych na studia na rok 2024/2025, które uzyskały miejsce w ramach II tury). BPM nie może wydłużyć terminu na wpłatę. Termin wpłaty wynika z Regulaminu Domów Studenckich UW.

Uwaga! Jeśli kwaterujesz się przed 19 września, wpłać opłatę rezerwacyjną przed datą kwaterunku.

Poniżej znajdziecie listę numerów kont, na jakie musicie wpłacić opłatę, oraz jej wysokość.

Wpłaty wykonane po 19 września 2024 roku nie będą uznawane i zostaną zwrócone na konto, a miejsce zostanie utracone, dlatego rekomendujemy nieodkładanie tego na ostatnią chwilę.

Tytuł przelewu: Opłata rezerwacyjna – imię i nazwisko
Numer akademika (odbiorca): Numer konta/IBAN: Wysokość opłaty rezerwacyjnej: Nazwa banku: Kod SWIFT:
Akademik nr 1 PL 48 1160 2202 0000 0006 1880 7948 530 zł Bank Millennium Spółka Akcyjna BIGBPLPW
Akademik nr 2 PL 12 1160 2202 0000 0006 1880 8208 530 zł
Akademik nr 3 PL 64 1160 2202 0000 0006 1949 4129 640 zł
Akademik nr 4 PL 15 1160 2202 0000 0006 1880 8542 630 zł
Akademik nr 5 PL 35 1160 2202 0000 0006 1949 4263 730 zł
Akademik nr 6 PL 44 1160 2202 0000 0006 1949 4392 600 zł
Akademik nr 7 PL 43 1160 2202 0000 0006 1694 3019 1000 zł


I TURA:

25 lipca zostaną przyznane miejsca w ramach I tury (przeznaczonej dla obecnych studentów i doktorantów). Wszystkie osoby, które złożyły wniosek i uzyskały minimum 10 punktów, otrzymały miejsce w jednym z domów studenckich. Miejsca przyznawane były za pomocą algorytmu, który brał pod uwagę wszystkie punkty uzyskane przez danego studenta lub doktoranta.

Opłata rezerwacyjna

Gratulujemy otrzymania miejsca w akademiku! Pamiętaj, że od tego roku wprowadzono opłatę rezerwacyjną, którą musisz wpłacić, aby zachować miejsce w akademiku. Każda osoba, która otrzymała miejsce, musi zapłacić opłatę rezerwacyjną. Brak wpłaty oznaczać będzie automatycznie utratę miejsca! 

Opłatę musisz wpłacić do 5 SIERPNIA 2024 r. (dotyczy jedynie aktualnych studentów, którzy uzyskali miejsce w ramach I tury). BPM nie może wydłużyć terminu na wpłatę. Termin wpłaty wynika z Regulaminu Domów Studenckich UW.

Wpłaty wykonane po 5 sierpnia 2024 roku nie będą uznawane i zostaną zwrócone na konto, a miejsce zostanie utracone, dlatego rekomendujemy nieodkładanie tego na ostatnią chwilę. 


INFORMACJE OGÓLNE:

Jestem zadowolony/a z przyznanego akademika!

Gratulujemy! Większość z Was otrzymała akademik, który wybrała jako pierwszy lub drugi na liście preferencji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku nie musicie podejmować żadnych dodatkowych działań poza wykonaniem opłaty rezerwacyjnej.

Jestem niezadowolony/a z przyznanego akademika!

Bardzo nam przykro. Jeżeli nie jesteś zadowolony z przyznanego w danym domu studenckim miejscu, możesz skorzystać z giełdy wymiany miejsc. Giełdę znajdziesz w tym samym miejscu w USOSweb, gdzie znajduje się m.in. wniosek o przyznanie miejsca w domu studenckim. Sposób działania giełdy jest bardzo prosty, przykładowo: jeżeli chcesz zamienić miejsce w DS3 na miejsce w DS5, w giełdzie musi wziąć udział osoba, która otrzymała miejsce w DS5 i chce zamieszkać w DS3.

Giełda otwarta będzie do 13 września.
Ważne! Biuro ds. Pomocy Materialnej nie dokonuje zamian miejsc.

Kolejny krok – kwaterunek!

Daty zakwaterowania: DS1, DS2, DS3, DS4, DS5, DS6 - od 16 września do 2 października; DS6 - od 28 września do 4 października

W celu zakwaterowania należy zgłosić się bezpośrednio do akademika, w którym masz miejsce – kwaterowanie się jest możliwe od poniedziałku do piątku, w godz. 9-14. W DS7 kwaterowanie się będzie możliwe także w sobotę i niedzielę 28 i 29 września, w godz. 9-14.

W przypadku przyjazdu w innych godzinach, prosimy o uprzedzenie administracji, dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie.

Jeżeli chcesz zamieszkać wcześniej w akademiku, skontaktuj się z danym domem studenckim, aby upewnić się, że jest to możliwe*.
*Wyjątek stanowi DS7, gdzie nie ma możliwości wcześniejszego wprowadzenia się – w tym przypadku możliwe jest tymczasowe zakwaterowanie w DS3  lub zamieszkanie w pokoju gościnnym w akademiku, w którym aktualnie mieszkasz, o ile taki pokój jest dostępny.
Jeżeli otrzymałeś/aś miejsce w DS7 i potrzebujesz zakwaterowania w dniach 16–28 września 2024 r. w DS3, prosimy o zgłoszenie zapotrzebowania w tej sprawie pod adresem: bpm@uw.edu.pl.

Ważne

  • Pokoje są przydzielane przez administrację akademika podczas zakwaterowania. Należy pamiętać, że większość pokoi jest dwuosobowa i co do zasady tak kwaterowani są studenci. 
  • Podczas kwaterunku pamiętaj o tym, żeby mieć przy sobie 2 zdjęcia i dokument tożsamości.
  • Zastanawia Cię, co dostaniesz podczas zakwaterowania? Zajrzyj do naszej zakładki dot. akademików i przekonaj się sam. 
  • Pamiętaj! Brak zakwaterowania się w terminie skutkować będzie utratą opłaty rezerwacyjnej.

Zaświadczenia do wiz

Zaświadczenia do wiz odnośnie zakwaterowania w akademiku będą wydawane jedynie w piątki. Chęć otrzymania zaświadczenia należy złożyć najpóźniej do czwartku do godziny 12:00. Poinformowanie naszego biura o potrzebie wydania zaświadczenia po godzinie 12:00 w czwartek oznacza, że zaświadczenie zostanie wydane w następny piątek.

Zaświadczenia będą wysyłane mailowo w wersji polskiej i angielskiej. Zaświadczenia są podpisywane wyłącznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Pragniemy również przypomnieć, że szczegółowe zaświadczenie (z informacją o przyznaniu miejsca w danym akademiku wraz z jego ceną) będziemy mogli wystawić dopiero po otrzymaniu przez Ciebie miejsca w konkretnym akademiku i uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej. W innym przypadku jest możliwe wydanie jedynie zaświadczenie z adnotacją o możliwości ubiegania się o miejsce w jednym z akademików Uniwersytetu Warszawskiego.

Osoby, które chcą otrzymać zaświadczenie do wizy, prosimy o kontakt mailowy (bpm@uw.edu.pl). W tytule wiadomości należy wpisać „Zaświadczenie do wizy”. Prosimy o podanie numeru indeksu (albumu) w treści maila lub decyzji o przyjęciu na studia na Uniwersytecie Warszawskim.

Uwaga! Jeśli mieszkasz już w akademiku i chciałbyś/abyś uzyskać zaświadczenie odnośnie zakwaterowania, skontaktuj się z administracją akademika.

Najczęściej zadawane pytania

Zapłaciłem już opłatę rezerwacyjną – czy będę musiał dodatkowo uiścić kaucję przy zameldowaniu?
Nie. Wprowadzona w tym roku opłata rezerwacyjna pełni również funkcję kaucji.

Mieszkam obecnie w akademiku i już uiściłem kaucję w poprzednim roku akademickim. Czy muszę teraz opłacić opłatę rezerwacyjną?
Tak, każda osoba musi zarezerwować sobie miejsce, wpłacając opłatę rezerwacyjną. Wpłacona wcześniej kaucja zostanie zwrócona przy przekwaterowaniu na najbliższy rok akademicki 2024/2025.

Kto jest odbiorcą przelewu?
Odbiorcą przelewu jest konkretny akademik, dlatego jeśli potrzebujesz potwierdzenia swojego przelewu, skontaktuj się bezpośrednio z tym akademikiem.

Jestem absolwentem/tką studiów I stopnia i rekrutuję się na studia II stopnia. Otrzymałem/am maila w sprawie przydziału akademika, jednak nie widzę, który konkretnie akademik mi przydzielono. Co powinienem/am zrobić?
Napisz koniecznie na adres: bpm@uw.edu.pl. Dostęp do wszystkich funkcji USOSa uzyskasz dopiero po ponownej immatrykulacji, stąd nie masz aktualnie możliwości podejrzenia wniosku.

Wyjeżdżam na Erasmus w semestrze zimowym, ale będę chciał mieszkać w akademiku po powrocie w semestrze letnim. Czy powinienem wpłacać opłatę rezerwacyjną?
Nie, w takim przypadku prosimy o kontakt mailowy w celu zrezygnowania z miejsca na najbliższy semestr. Prosimy również o kontakt w grudniu w celu zarezerwowania miejsca na semestr letni.

 

Hej! Oceń jakość naszego wpisu:

Kliknij w gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 4.7 / 5. Liczba głosów: 52

Jak dotąd brak głosów

Dziękujemy!

Twoja opinia pozwoli nam tworzyć lepsze treści.

Przykro nam, że ten post nie był dla Ciebie przydatny!

Powiedz nam, jak możemy ulepszyć ten post?