Organizacja pracy biura w dniach 30 sierpnia – 8 września
Kategoria: Inne
Wkrótce zmianie ulegnie siedziba Biura ds. Pomocy Materialnej. BPM od września 2023 r. znajdować się będzie na ul. Dobrej 55, w sąsiedztwie m.in. Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami. W związku z tym niestety nieuniknione będą trudności w zakresie przede wszystkim kontaktu telefonicznego i osobistego.
[Obowiązuje od 30 sierpnia do 1 września]
W dniach 30 sierpnia – 1 września utrudniony może być kontakt telefoniczny z biurem. Uprzejmie prosimy o kontakt przede wszystkim poprzez adres: bpm@uw.edu.pl. Obecnie niemal 90% osób, które kontaktują się z nami mailowo uzyskuje odpowiedź w ciągu 48 h lub krócej.
Uwaga! Wnioski o przyznanie miejsc w akademiku rozpatrywane są na bieżąco. Reorganizacja pracy biura nie wpływa na rozpatrywanie wniosków o żaden typ świadczenia.
1 września możliwe będzie przyjście do naszej siedziby na ul. Prostej 69 w celu odbioru zaświadczenia do wizy oraz konsultacji.
[Obowiązuje od 5 września do 8 września]
W dniach 5 i 6 września kontakt telefoniczny z naszym biurem będzie niemożliwy, okres ten może ulec zmianie. O ewentualnych zmianach będziemy informować w tym wpisie.
8 września możliwe będzie jedynie stacjonarne odbieranie zaświadczeń do wiz (po zaświadczenia zapraszamy już do naszej nowej siedzimy – szczegóły zostaną wkrótce opublikowane w zakładce Kontakt). Nie będzie możliwe przeprowadzenie konsultacji stacjonarnie! Wszelką korespondencję prosimy kierować do Kancelarii Ogólnej UW – szczegóły w zakładce Kontakt.
Prosimy o korzystanie z kontaktu mailowego.