Komunikat ws. terminów ubiegania się o miejsce w Domu studenta – rok akademicki 2023/24
Kategoria: Komunikat
[Forma składania wniosku]
Wniosek składa się w formie dokumentu elektronicznego przez USOSweb – wniosek złożony w tej formie jest uwierzytelniany w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności danych w postaci elektronicznej.
[Terminy składania wniosków dla studentów i studentek]
Wniosek o przyznanie miejsca w domu studenta na rok akademicki 2023/2024 należy złożyć w następujących turach:
- I tura od 1 czerwca do 25 lipca 2023 r. – dedykowana obecnym studentom i studentkom UW;
- II tura do 31 sierpnia 2023 r. – dedykowana osobom przyjętym na I rok studiów I, II stopnia i jednolitych magisterskich oraz przyjętym na pierwszy rok kształcenia w szkole doktorskiej;
- III tura do 15 września 2023 r. – dedykowana studentom i doktorantom wszystkich lat, którzy nie złożyli wniosku we wcześniejszych turach lub nie otrzymali miejsca w poprzednich turach i ubiegają się o ponowne rozpatrzenie wniosku.
[Terminy rozpatrywania wniosków]
Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta będą rozpatrywane ostatniego dnia danej tury. Gwarancję rozpatrzenia wniosku w najbliższej turze otrzymują osoby, które złożą kompletny wniosek na minimum 14 dni przed zakończeniem tury.
[Kwaterowanie w domach studenta]
Osoby, którym zostaną przyznane miejsca w domach studenta, będą mogły kwaterować się od 18 września do 2 października 2023 r.
[Giełda zamiany miejsc]
Studenci i studentki oraz doktoranci i doktorantki mogą zamieniać się przyznanymi miejscami w domach studenta w ramach giełdy za pośrednictwem USOSweb, która będzie aktywna od 25 lipca do 17 września 2023 r.