Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Komunikat ws. terminów ubiegania się o miejsce w Domu studenta – rok akademicki 2023/24

Zdjęcie ilustracyjne

Kategoria: Komunikat Rektora

[Forma składania wniosku]

Wniosek składa się w formie dokumentu elektronicznego przez USOSweb – wniosek złożony w tej formie jest uwierzytelniany w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności danych w postaci elektronicznej.

[Terminy składania wniosków dla studentów i studentek]

Wniosek o przyznanie miejsca w domu studenta na rok akademicki 2023/2024 należy złożyć w następujących turach:

  • I tura od 1 czerwca do 25 lipca 2023 r. – dedykowana obecnym studentom i studentkom UW;
  • II tura do 31 sierpnia 2023 r. – dedykowana osobom przyjętym na I rok studiów I, II stopnia i jednolitych magisterskich oraz przyjętym na pierwszy rok kształcenia w szkole doktorskiej;
  • III tura do 15 września 2023 r. – dedykowana studentom i doktorantom wszystkich lat, którzy nie złożyli wniosku we wcześniejszych turach lub nie otrzymali miejsca w poprzednich turach i ubiegają się o ponowne rozpatrzenie wniosku. 

[Terminy rozpatrywania wniosków]

Wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta będą rozpatrywane ostatniego dnia danej tury. Gwarancję rozpatrzenia wniosku w najbliższej turze otrzymują osoby, które złożą kompletny wniosek na minimum 14 dni przed zakończeniem tury.

[Kwaterowanie w domach studenta]

Osoby, którym zostaną przyznane miejsca w domach studenta, będą mogły kwaterować się od 18 września do 2 października 2023 r.

[Giełda zamiany miejsc]

Studenci i studentki oraz doktoranci i doktorantki  mogą zamieniać się przyznanymi miejscami w domach studenta w ramach giełdy za pośrednictwem USOSweb, która będzie aktywna od 25 lipca do 17 września 2023 r.